Друзі! Перш за все ми за прозорість та ставимо за мету, щоб всі наші клієнти були задоволені! Час від часу можуть виникати спірні ситуації щодо наших послуг та продукції. Ми завжди будемо розбиратися в кожній із них та будемо намагатися задовольнити кожного клієнта. На цій сторінці зібрані правила та умови користування сайтом. Будь ласка, ознайомтеся з інформацією:

  • всі замовлення відправляються за умови завчасної повної оплати в стандартні дні відправлень: понеділок, середа та п'ятниця
  • відправник може змінити дні відправлень, повідомивши попередньо замовника
  • замовлення приймаються до 22:00 за день до відправлення (наприклад, ви замовили в неділю до 21:59, ми висилаємо вам у понеділок; якщо замовлення було оформлено о 22:00 в неділю, ми звісно будемо намагатися відправити його також у понеділок, але не гарантуємо). Більш пізні замовлення (після 22:00) будуть відправлятися вже під час наступної відправки за графіком.
  • вага рибки в коробці може коливатися на 50 грамів (частіше в більшу сторону)
  • оплату за відправлення покриває замовник згідно тарифам Нової Пошти або іншого сервісу
  • за своєчасне забирання замовлення та відстеження посилки відповідальність лягає повністю на замовника
  • оплата на сайті здійснюється через платіжну систему за допомогою банківських карт або інших видів розрахунку
  • сайт не несе відповідальності щодо шахрайських дій при оплаті, будь ласка, дотримуйтесь правил безпеки
  • комісію за використання платіжної системи LiqPay покриває відправник
  • НЕ відправляємо за кордон. Замовник несе повну відповідальність за збереження їстівних властивостей продукції у разі відправки отриманого замовлення будь-яким способом за межі України (міжнародна пошта, приватний перевізник тощо.)

Умови повернення коштів або заміна товару:

  • якщо товар зіпсувався під час транспортування у відведений термін за логістикою компанії-відправника, ви можете повернути гроші назад або зробити заміну товару за наш рахунок
  • якщо замовлення не забрали з відділення протягом 48 годин з моменту його прибуття, ми не можемо гарантувати належну якість товару, повернути або замінити товар
  • для повернення коштів потрібно звернутися за вказаними на сайті контактними даними
  • робимо повне повернення коштів на карту, з якої оплачувалося замовлення, комісія в цьому випадку не покривається інтернет-магазином
  • зазвичай повернення коштів на карту відбувається в термін до 5-ти робочих днів